Jak nakupovat?




Click&Go - objednejte online a vyzvedněte na Zličíně 



                    1.    Sortiment zboží na Click&Go a vkládání do košíku

·         Na Click&Go můžete vybírat z více než 25 000 produktů ze sortimentu Globus Hypermarketů

·         V nabídce naleznete i zboží Poctivá výroba Globus, čerstvé i mražené potraviny, nápoje, drogerii, domácí potřeby a další

·         Produkty můžete vyhledávat dle názvu přes vyhledávač v horní části webové stránky

·         Alergeny, složení a nutriční hodnoty najdete u jednotlivých produktů

·         Některé akční zboží lze objednat pouze v limitovaném počtu kusů

·         Svou objednávku můžete vytvořit i bez registrace, ovšem doporučujeme se přihlásit přes Vaše údaje věrnostního systému Globus Bonus, kvůli zvýhodněným akcím a slevovým kuponům

·         Pro dokončení objednávky potřebujeme pouze jméno, e-mailovou adresu a telefonní číslo, detailní informace najdete vObchodních podmínkách

 

  2. Vyzvednutí a úhrada Vaší objednávky


·         Svou objednávku můžete vyzvedávat od 9:00-21:00 na Zličíně přímo na naší výdejně

·         Datum a čas si vyberete sami při tvorbě objednávky

·         Objednávka se platí při převzetí hotově či platební kartou

·         Nákup Vám poctivě připravíme v den vyzvednutí a uložíme jej do regulované teploty, aby jeho kvalita byla taková, na jakou jste zvyklí

                           ·         Výrobky z řeznictví objednané k vyzvednutí v okně od 9:00 do 10:00 jsou baleny odpoledne den předem
                    ·         Zboží zabalíme do papírových recyklovatelných tašek, některé druhy musíme kvůli hygienickým normám balit ještě odděleně do                             dalších obalů
                    ·         Váš nákup může vyzvednout kdokoliv s číslem objednávky, pouze v případě položek podmíněných věkem (alkohol) je                             třeba doložit svou plnoletost 
                    ·         Přímo na výdejním místě dostanete ihned po úhradě nákupu klasickou účtenku, na kterou jste zvyklí při nákupu v našich                             hypermarketech, daňový doklad Vám zašleme e-mailem


             3. Potřebujete změnit objednávku, čas vyzvednutí nebo vyřešit problém?

·        Pokud nestíháte vyzvednout svou objednávku, máte časovou rezervu 1 hodinu po zvoleném okně

·        Potřebujete-li víc času, storno nebo upravit objednávku, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou péči na bezplatné lince 800 241 242

·        Na výdejně lze vrátit i zálohované obaly, vyplatíme Vám jejich hodnotu zpět v hotovosti