Jak nakupovat?

iGlobus - objednejte online a vyzvedněte na Zličíně 



                    1. Sortiment zboží a vkládání do košíku

·         Na iGlobus můžete vybírat z více než 25 000 produktů ze sortimentu Globus Hypermarketů.

·         V nabídce naleznete i zboží Poctivá výroba Globus, čerstvé i mražené potraviny, nápoje, drogerii, domácí potřeby a další.

·         Produkty můžete vyhledávat dle názvu přes vyhledávač v horní části webové stránky.

·         Alergeny, složení a nutriční hodnoty najdete u jednotlivých produktů.

·         Některé akční zboží lze objednat pouze v limitovaném počtu kusů.

·         Svou objednávku můžete vytvořit i bez registrace, ovšem doporučujeme se přihlásit přes Vaše údaje věrnostního systému Globus Bonus, kvůli zvýhodněným akcím a slevovým kuponům.

·         Pro dokončení objednávky potřebujeme pouze jméno, e-mailovou adresu a telefonní číslo, detailní informace najdete v Obchodních podmínkách.

 

  2. Vyzvednutí a úhrada Vaší objednávky



·        Svou objednávku můžete vyzvedávat od pondělí do neděle, v čase 9:00 – 20:00 na Zličíně přímo na naší výdejně. 


·         Datum a čas si vyberete sami při tvorbě objednávky.

·         Objednávka se platí při převzetí hotově či platební kartou.

·         Nákup Vám poctivě připravíme v den vyzvednutí a uložíme jej do regulované teploty, aby jeho kvalita byla taková, na jakou jste zvyklí.

·         Zboží zabalíme do papírových recyklovatelných tašek, některé druhy musíme kvůli hygienickým normám balit ještě odděleně do dalších obalů.

·         Váš nákup může vyzvednout kdokoliv s číslem objednávky, pouze v případě položek podmíněných věkem (alkohol) je třeba doložit svou plnoletost.

·         Přímo na výdejním místě dostanete ihned po úhradě nákupu klasickou účtenku, na kterou jste zvyklí při nákupu v našich hypermarketech, daňový doklad Vám zašleme e-mailem.



             3. Potřebujete změnit objednávku, čas vyzvednutí nebo vyřešit problém?

·        Pokud nestíháte vyzvednout svou objednávku, máte časovou rezervu 1 hodinu po zvoleném okně.

·        Potřebujete-li víc času, storno nebo upravit objednávku, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou péči na bezplatné lince 800 241 242.

·        Na výdejně lze vrátit i zálohované obaly, vyplatíme Vám jejich hodnotu zpět v hotovosti.