Časté dotazy

1. Služba Globus Click&Go

Jak Click&Go funguje?
Díky nové službě hypermarketů Globus si svůj nákup jednoduše objednáte online a pak vyzvednete na vybraném výdejním místě ve Vámi zvoleném termínu.  

Kolik je poplatek za službu?
Nákup pro Vás připravíme za 39 Kč, zdarma při nákupu nad 1 100 Kč.

Mají objednávky nějaká omezení? 
Minimální hodnota Vaší objednávky musí být 500 Kč, maximální hodnota nesmí přesáhnout 15 000 Kč.

Co dělat, když v nabídce nenajdu své oblíbené zboží? 
Pokud v sortimentu Click&Go postrádáte nějaký produkt, napište nám. Pokusíme se ho do online nabídky zařadit co nejdříve.

Jak postupovat v případě, že mám výhrady k nákupu nebo chci reklamovat zboží? 
Pokud zaznamenáte jakýkoli problém nebo Vám zboží nevyhovuje, oslovte naši zákaznickou linku na telefonním čísle 800 023 005, e-mailu poradime@globus.cz nebo online chatu.

Vše o průběhu nákupu a objednávky najdete v sekci Jak nakupovat. 


2. Vyzvednutí nákupu 

Může se stát, že nedostanu všechno objednané zboží?
Pokud je některý Vámi objednaný artikl nedostupný, nahradíme ho jiným produktem srovnatelné nebo vyšší hodnoty. Cenový rozdíl samozřejmě nehradíte. O této změně Vás budeme informovat e-mailem a SMS ještě před termínem vyzvednutí objednávky. Pokud si námi zvolenou náhradu nepřejete, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku.

Kde na mě nákup čeká?
Nákup pro Vás připravujeme v den vyzvednutí a potraviny uchováváme při regulované teplotě v chladících a mrazících zařízeních a speciálně upravených prostorách pro suché potraviny.

Jak mi nákup zabalíte a předáte?
Objednávku Vám předáme na nízkém vozíku, který vám umožní nákup pohodlně dopravit až k Vašemu vozu. Zboží je při předání zabaleno do papírových tašek, které můžete dále použít, vyhodit do tříděného odpadu nebo nám je při příští návštěvě odevzdat k další recyklaci.

Proč nákup dostávám ve vícero taškách?
Abychom dodrželi hygienické a teplotní normy dané legislativou, některé zboží musíme přechovávat odděleně (např. čerstvé maso, pečivo nebo drogerii), množství tašek tak odpovídá rozmanitosti Vašeho nákupu.

Vše o skladování a přípravě nákupu k převzetí najdete v tomto článku.


3. Registrace a osobní údaje

Musím se registrovat? 
Nikoli, objednávku vytvoříte pohodlně i bez registrace.  

Jaké údaje Vám musím poskytnout? 
Pro dokončení objednávky od Vás budeme potřebovat pouze jméno, telefonní číslo a e-mailovou adresu, abychom Vám mohli zaslat potvrzení objednávky a daňový doklad.

Jak se přihlásím? 
Pro přihlášení použijte stejné přihlašovací údaje (uživatelské jméno a heslo), jaké používáte pro věrnostní program Globus Bonus. Pokud si přihlašovací údaje nepamatujete nebo se chcete teprve zaregistrovat, kontaktujte naši zákaznickou linku.

Získám nějaké výhody, nakoupím-li jako přihlášený uživatel?
Přihlášenému uživateli přičteme po úhradě objednávky body za nákup na jeho věrnostní konto Globus Bonus. Přihlášený zákazník může navíc využívat funkci „historie nákupů“, která mu umožní opakovat dřívější nákupy bez nutnosti znovu vyhledávat oblíbené položky. Součástí služby Click&Go budou v nejbližší době i zbývající výhody programu Globus Bonus, které mohou využít výhradně přihlášení uživatelé.