Výdej Zličín nejbližší volný termín: Zítra 10:00 Další termíny

Časté dotazy

1. Služba Globus Click&Go

S čím mi služba Click&Go pomůže? 
Nová služba Click&Go Vám chce ušetřit čas, umožní Vám totiž celý nákup objednat pohodlně přes internetové stránky. Vy si pak objednávku jednoduše vyzvednete na výdejním místě ve Vámi vybraném termínu. 
 
Jaké zboží nakoupím na Globus Click&Go? 
Vybírat můžete z více než 16 000 produktů sortimentu Globus. Online najdete nejen zboží pod hlavičkou Poctivá výroba Globus, čerstvé i mražené potraviny a nápoje, ale také drogerii a domácí potřeby.  
 
Co jsou oblíbené produkty? 
Abyste se v sortimentu Click&Go orientovali, snažíme se Vám nabídnout to nejlepší. Oblíbené produkty jsou ty, které nakupují ostatní zákazníci, a myslíme si, že by mohly zajímat i Vás. 

Kolik je poplatek za službu?
Nákup pro Vás připravíme za 39 Kč, zdarma při nákupu nad 1 100 Kč.

Jaká jsou omezení pro objednávku?
Minimální hodnota Vaší objednávky musí být 500 Kč, maximální hodnota nesmí přesáhnout 15 000 Kč.

Vše o průběhu nákupu a objednávky najdete v sekci Jak nakupovat. 
 

2. Objednávka a proces vyzvednutí nákupu 

Jak budete můj nákup vybírat? 
Kolegové, kteří kompletují Váš nákup, dělají vše pro Vaši maximální spokojenost, jejímž základem je zboží nejvyšší kvality. Důraz klademe především na to, aby Váš nákup obsahoval produkty s nejdelší možnou dobou trvanlivosti, čerstvé ovoce i zeleninu nebo v daný den upečené pečivo.  
Při balení dbáme na to, aby od sebe byly potraviny, mražené zboží a ostatní výrobky oddělené. Nákup do tašek samozřejmě rozdělujeme tak, aby zátěž vydržely.  
 
Jak jsou potraviny uložené? 
Zboží pro Vás na výdejním místě připravujeme v den vyzvednutí a potraviny bezpečně uchováváme při regulované teplotě v lednici, mrazáku nebo dalších speciálně připravených prostorách. Zboží na Vás takto počká až do vyzvednutí. Nákup pro Vás připravíme do papírových recyklovatelných tašek. Některé zboží musíme kvůli hygienickým normám balit ještě odděleně do dalších obalů.

3. Registrace a osobní údaje

Musím se registrovat? 
Nemusíte, na stránky se dostanete i bez registrace. 
 
Jaké údaje Vám musím poskytnout? 
Pro dokončení objednávky od Vás budeme potřebovat pouze jméno, e-mailovou adresu a telefonní číslo, na které Vám budeme posílat daňový doklad a další informace nutné k bezproblémovému dokončení Vašeho nákupu. Detailní informace najdete v Obchodních podmínkách
 
Jak změním své osobní údaje? 
Pokud máte registraci do věrnostního programu Globus Bonus, údaje můžete upravit ve svém profilu. Pokud registraci nemáte, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu přes e-mail poradime@globus.cz.  
 

4. Zpětná vazba

Co když v nabídce Click&Go nebylo mé oblíbené zboží? 
Budeme rádi, když nám napíšete, co v našem sortimentu postrádáte. Pište prosím na e-mail poradime@globus.cz
 
Co dělat, když mám ke zboží nebo průběhu nákupu výhrady? 
V případě, že nedostatek zjistíte přímo na místě odběru, můžete situaci řešit přímo s personálem výdejního místa.  
Pokud chcete objednávku reklamovat později, prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu na telefonním čísle 800 023 005 nebo e-mailu poradime@globus.cz. Více informací ohledně nákupu a reklamací najdete v Obchodních podmínkách.  
 
Máte jiný dotaz?  
Napište nám e-mail na poradime@globus.cz nebo zavolejte na bezplatnou linku 800 023 005, rádi Vám poradíme.